۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۵۷۶۹۹۳
آیت الله امامی کاشانی:

دشمن درپی ایجاد ویروس بدبینی در جامعه است| راه نجات کشور عمل به رهنمودهای رهبری است

امام جمعه موقت تهران راه نجات کشور را عمل به رهنمودهای رهبری دانست و گفت: دشمن از ویروس بدبینی استفاده می کند تا بدین وسیله مردم و مسؤولان را نسبت به یکدیگر بدبین کند.
آیت الله امامی کاشانی آیت الله امامی کاشانی آیت الله امامی کاشانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله امامی کاشانی امام جمعه موقت تهران امروز در خطبه های نماز جمعه بر ضرورت وحدت و همدلی مردم و مسؤولان در شرایط فعلی تأکید کرد و گفت: امروز دشمن از ویروس بدبینی استفاده می کند تا بدین وسیله مردم و مسؤولان را نسبت به یکدیگر بدبین کند.

وی مشکلات اقتصادی کشور را با برنامه ریزی و کار کارشناسی قابل حل دانست و افزود: کسانی که اجناس را گران می فروشند و یا احتکار می کنند به کشور و نظام اسلامی ضربه می زنند.

امام جمعه موقت تهران انتقاد کردن همراه با ارائه راه حل را حلال مشکلات ذکر کرد و ادامه داد: باید همه اقتصاددانان و نخبگان دست به دست هم دهند و فکری برای حل مشکلات اقتصادی کشور کنند.

آیت الله امامی کاشانی مسؤولان را به عمل به توصیه های رهبری سفارش کرد و افزود: این که رهبر انقلاب بر کار شبانه روزی برای حل مشکلات تأکید کردند یعنی مشکلات کشور یک روزه قابل حل نیست و نیازمند کار شبانه روزی و مستمر است.

وی با تشکر از اقدامات قوه قضائیه در برخورد با مفسدان اقتصادی، تأکید کرد: همه کسانی که مرتکب خلاف شده اند باید به سزای اعمالشان برسند.

آیت الله امامی کاشانی در ادامه سخنان خود بر ضرورت استفاده و توجه به ماه محرم تأکید کرد و اظهار داشت: همه مردم، مسؤولان کشور و حوزه های علمیه باید از عاشورا درس ایثار و فداکاری بگیرند.

وی با بیان این که امام حسین(ع) و نظام جمهوری اسلامی ایران غریب هستند، گفت: دنیای استکبار با برنامه ریزی برای ضربه زدن به نظام اسلامی و آموزه های دینی ما قیام کرده است از این رو باید با بصیرت پاسخ توطئه های آنها را بدهیم.

امام جمعه موقت تهران مسؤولان و آحاد مردم را به تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب توصیه کرد و افزود: اگر امروز به آنچه رهبری می گویند عمل کنیم به حول و قوه الهی کشتی انقلاب اسلامی، امواج متلاطم را پشت سر می گذارد و به سرمنزل مقصود خواهیم رسید.

آیت الله امامی کاشانی با بیان این که استکبار جهانی درپی تسخیر خاورمیانه و تسلط بر کشورها است، ابراز کرد: راه سعادت و پیروزی در برابر دشمنان همانی است که رهبری می فرمایند و راهی جر این نیست؛ اگر در این مسیر ثابت قدم باشیم به پیروزی خواهیم رسید.

وی جنگ رسانه ای را یکی از اقدامات دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی و مایوس کردن مردم دانست و تصریح کرد: دشمن با تضعیف عملکرد قوای سه گانه درپی بدبینی مردم نسبت به مسؤولان کشور است.

امام جمعه موقت تهران توصیه ها و رهنمودهای رهبر انقلاب در دیدار با اعضای خبرگان رهبری را راهگشا خواند و گفت: رهبری در این دیدار فرمودند که جنگ روانی دشمن برای ایجاد التهاب در مردم است و از این طریق می خواهند مردم را نسبت به نظام و مسؤولان بدبین کنند.

آیت الله امامی کاشانی با اشاره به سخنان اخیر ترامپ، خاطرنشان کرد: رییس جمهور آمریکا می گوید جمهوری اسلامی ایران به خاطر اعتراض هایی که به دولت می شود در حال سقوط است؛ دشمن به دنبال نابودی نظام اسلامی است از این رو همه کسانی که به وظایف خود عمل نمی کنند به کشور ضربه می زنند.

وی در ادامه بزرگداشت ایام الله را مورد تأکید قرار داد و افزود: یکی از ایام الله 17 شهریور است و این روز بزرگ سرمایه ای برای ملت و از اسباب پیروزی انقلاب اسلامی است./927/پ۲۰۱/ق

ارسال نظرات